Deze website gebruikt cookies om de website te verbeteren en om advertenties te filteren naar uw interesses. Als u geen cookies wilt accepteren, kunt u hier klikken voor meer informatie.

OK

Kwaliteit

Keurmerk

In de periode 2008 tot en met 2017 kregen we elk jaar een bezoek van de NPA (NHG praktijk accreditatie) voor het keurmerk. Alle jaren hebben we het keurmerk gekregen.
In 2018 besloten we hier voorlopig mee te stoppen, omdat de tijd die het kost niet meer opweegt tegen het voordeel dat het ons en de praktijk (en naar ons idee ook u als patient) oplevert.

Jaarverslagen

Over de historie van de huisartsenpraktijk leest u het jaarverslag van 2008.
Klik op een van de jaarverslagen om te lezen:

Jaarverslag 2008 Jaarverslag 2009 Jaarverslag 2010 Jaarverslag 2011 Jaarverslag 2012 Jaarverslag 2013 Jaarverslag 2014 Jaarverslag 2015  Jaarverslag 2016  Jaarverslag 2017

Het  beleidsplan geeft uitleg over hoe we aan kwaliteitsverbetering werken.

Het Kwaliteitsysteem is een overzicht van alle documenten die we gebruiken. Het gaat om protocollen, werkafspraken, formulieren, richtlijnen etc.

De Wijkscan geeft verschillen aan tussen de gemeente Haarlemmerliede met de regio en landelijk voor zaken die van belang zijn voor de zorg:

Spiegelinformatie betekent dat er cijfers zijn van allerlei instanties die de praktijk vergelijken met andere praktijken, regionaal of landelijk.

Het Nivel verzamelt anoniem gegevens over ziektes in de huisartsenpraktijken in Nederland. Spaarndam doet hier ook aan mee. Lees hier over de werkwijze van het Nivel  folder Nivel

Nivel cijfers gezondheid   Nivel indicatoren 2016   Nivel praktijkpopulatie 2016 Nivel verleende zorg 2016 

Vektis zorgkosten praktijk Spaarndam

Vektis gaat over de kosten van de patienten die bij Huisartsenpraktijk Spaarndam staan ingeschreven. Dit zijn niet alleen de kosten die in de huisartsenpraktijk worden gemaakt, maar ook bij de fysiotherapeut, het ziekenhuis, de apotheek etc.

Het tevredenheidsonderzoek onder patienten heeft allerlei acties opgeleverd:

Tevredenheidsonderzoek 2012 Verbeterplan 2012 Tevredenheidsonderzoek 2013  Tevredenheidsonderzoek 2017